Awokado śniadaniowe

16 czerwiec 2015 , In: bez jajek, bez mleka, wegańskie
0

Awokado nikogo już nie dziwi, choć niektórzy do dziś nie wiedzą jak się z nim obejść. Jest genialne do przygotowania banalnych dipów do sałatek, burgerów czy wrapów, jest doskonałą bazą do koktajli, ale smakuje też świetne samo w sobie. Jeżeli nie przepadasz za awokado w sałatce, przygotuj z niego śniadaniowy „jogurt”, który spałaszujesz z dodatkiem chrupiącego muesli i sezonowymi owocami. Do dzieła!

PS Awokado potrafi sprawić psikusa. Długo dokonywałam złego zakupu, łatwo natrafić na te, których pestka pokryta jest już pleśnią. Od pewnego czasu kupujemy jeszcze twarde, które po kilku dniach spędzonych w kuchni nabierają wspaniale miękkiego i tłustego miąższu.

 

2-3 porcje

Awokado śniadaniowe

składniki

– 1/2 dojrzałego, miękkiego awokado

– 1 i 1/2 szklanki mleka roślinnego (np. migdałowe)

– syrop z agawy do smaku

– płatki owsiane bezglutenowe/ muesli

– świeże owoce

wykonanie

Łyżeczką wydrąż miąższ awokado i przełóż do blendera. Zmiksuj z mlekiem i dodaj syrop do smaku.

Podawaj bezpośrednio po przygotowaniu, z dodatkiem owoców i płatków.

Bon Appetit!

_DSC4909_Snapseed

_DSC4919_Snapseed

freelogo

Inne przepisy, które mogą Cię zainteresować
3 wrzesień 2012

Pożegnanie wakacji

ciasta
Zobacz więcej
11 grudzień 2014

Brownie z wiśniami i czekoladą

bez soi, Boże Narodzenie, ciasta
Zobacz więcej
12 sierpień 2011

Eklery Wery :) – krok po kroku

desery
Zobacz więcej
There are no comments yet. Be the first to comment.

Dodaj komentarz

Weronika Madejska

"W życiu tak już często bywa, że… najpiękniejsze prezenty od losu dostajemy opakowane w problem".

Tymi słowami zaczyna się książka mojej Mamy. Uważam, że doskonale pasują one również do mojej historii. Kiedy poszłam do szkoły, od rówieśników odróżniał mnie wyraźnie niższy wzrost i bardzo szczupła sylwetka.
Czytaj więcej

Spotkajmy się na Instagramie

[instagram-feed]

Blog roku 2011

Blog roku 2011